Ello og Neo

Ello og Neo

tirsdag den 19. juli 2011

Et hemmeligt indlæg. TOP HEMMELIGT!

OBS! Dette indlæg er hemmeligt !SBO
Mit navn er ........... Ja, det får i jo nok ligesom ikke af vide? 

Jeg har fødselsdag snart.
Jeg er hemmelig, men kun i dette indlæg. hihi!
Lisser ved intet om dette..
vil bare lige sige at... I skal gætte hvem jeg er..
Jeg kom i tanke om at det her kunne være sjovt, da jeg sad på toilet = toilettanker. (for fedest, ikk?)
Jeg har en far ved navn Patrick.
Jeg er ikke dværg. (BASTA)
Det er lidt vovet det her. Lidt meget vovet.
Lisser finder sikkert grammatikfejl.
Jeg har ikke tænkt mig at rette teksten igennem, kun fordi der skal være fejl. (HÆH)
Jeg elsker agurk og avocado. (GUACAMOLE, MUMMELUMME)


Hvem er jeg?!?!?!

Vi ses på toilettet...
- Den hemmelige!!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar